4/20/2008

Igår spelade jag en matcj mot bollstanäs. Det var skitkul! Vi förlorade visserligen med 1-0, men det var ett offsidemål så det skyller jag på domaren. Jag spelade back, och enligt vår tränare Anders "behövs jag där nere." Jag skippade teatern för att spela den matchen, och har nu bestämt mig för att jag verkligen vill sluta på teatern. Det är så tråkigt så att det går inte.
Just nu lyssnar jag på I'm not okay av My Chemical Romance. Jag har den på min sida på playahead. Jag har börjat läsa det fattas en tärning av Johanna Tydell, som jag av någon anledning inte har läst förut. Jag har bara läst första kapitlet, men jag vet att den kommer att vara bra. Alla säger ju att den är fantastisk, och det är ju förfan Johanna Tydell! I taket lyser stjärnor bevisar ju att hon är en fantastisk författare. Jag har aldrig gråtit till någon annan bok än den.
Jag sitter och kollar på matildas gossedjurs nalle puh. Benny har tuggat sönder den, åtminstone krossat hjärtat där det står Cuddle Me! Eller något sånt iallafall. Han hade en stor, fluffig hund som han bet sönder. Det låg bomull överallt, och den gråvita hunden som föruthade varit hans bästa kompis låg nu utspridd i hela huset.
Just nu är Benny på utställning. Eller åtminstone påväg. Han uppfödare tar med honom på endel grejer, vi ser bara till att göa honom med blötmat efter att några domare på en utställning sagt att han är för smal. Oturligt nog funkar denna tjockisdiet inte särkilt bra.

Inga kommentarer: